четвер, 18 грудня 2014 р.

Сценарій екологічного театру



Сценарій екологічного театру


Музика
на сцену виходить агітбригада

1. УВАГА!!!
На сцені вас вітає радо
Наша шкільна агітбригада

Разом «ВАРТА»

Наш девіз «НЕ ЗАБУВАЙ НІ НА ХВИЛИНУ СВОЄ ПРИЗНАЧЕННЯ ЛЮДИНО»

1. Бо зараз головне питання –
Екологічне виховання.

2. Давайте поговорим про життя
Отак зберемося і поговорим
Поділимося радістю і горем
Давайте поговорим про життя

3. Давайте поговорим про людей
Про ліс і поле, океан і сушу
Давайте поговоримо про світ
Давайте поговоримо про душу.

(пісня екологів)

2. Є у космосі великі й малі,
є холодні й гарячі планети
Я – ЛЮДИНА! Живу на казковій Землі
і пізнати всі мрію секрети.

3. З чого зроблена наша планета жива?
Таємниці я хочу відкрити,
 І чому є повітря, вода і трава –
Всі умови для того, щоб жити?

4. Я – Сонце! Я освітлюю і грію,
Я в Сонячній системі – головне!
Даю життя, а людям ще й надію.
Всі люблять і чекають всі мене!


5. А я – Земля! Я для землян – колиска.
Несу усіх в космічне майбуття.
І хоч планет круг Сонця ціла низка,
Та я одна, що всім дала життя!

1. Земля – планета голуба й красива,
І для усіх землян – великий дім,
В якому стільки казки, стільки дива,
І ми повинні мирно жити в нім.

2. Земля – космічна чарівна перлина,
Де є життя, це диво-дивина!
Де є рослини, звірі і людина.
Й така планета в Космосі одна.

3. Можливо є ще й інші, десь далеко,
Нам поки не дізнатися про них.
А на землі весна! Летить лелека…
І скільки звуків радісних, живих!

1. А тут краса і скільки казки всюди,
А на землі усе цвіте, бурлить..
Тут розум є, живуть розумні люди,
А вся планета в Космосі летить.

2. Планета всіх несе в космічні далі
Куди? Куди? куди Земля летить?
Ми космонавти всі, що ж буде далі?
Як же цікаво в цьому світі жить.

6. Я чарівник – Повітря! Як без мене?
Я є в усьому і живу для всіх!
Людина, звірі, листячко зелене..
Хто без повітря обійтися б зміг?

3. Так, ми знаємо повітря необхідне для життя
А щоб ми могли чистому повітрю радіти
Нам потрібні дерева, кущі, трави і квіти

(танок квітів)

1. Які квіти чудові, подивися

2. І пахнуть гарно і такі великі! Ой, хто це? Поглянь у квітці хтось живе!

3. Та це ж Дюймовочка!

(виходить дівчинка)

Дюймовочка: Ой, як довго я спала!
Та сон не був чудовим, був страшним!
Вночі повітрям дихала важким
Бо забруднили і повітря, й квіти,
І нектар, солодкий, вже мені не пити!
Серед природи чистої не жити!

1. А чим же ти личко й суконьку забруднила?

Дюймовочка: Це я росою на зорі бродила!

2. Та роси ж чисті, здавна всім відомо!

Дюймовочка: Уже не чисті! І природу домом
Уже не смієте ви більше називати!

2. Ой, ні, Дюймовочко, не треба так казати!

Дюймовочка: Але ж чому? Це правда!
Чому забруднюєте ви все те,
Що безоплатно вам дала природа?
Надієтесь, що поруч біда пройде,
І вам не принесе вона шкоди?
Але ж це не так.
Викиди газові, купи сміття
Сильно вкорочують ваше життя
А ще автомобілі, літаки…
Вони не підлягають забороні
Прогресу кроки надто вже швидкі
Такі, що є вже діри у озоні.

2. Мабуть ти перевчився в школі! Неправда це. Дивись!

(танок жабенят)

Колись на березі ріки
Так гарно спочивалось,
І плавали ми залюбки,
Плескались і сміялись.
А зараз спробуй, увійди
У води річки знову –
Виходимо із хвиль ріки
Всі різнокольорові:
Раз, два, три, чотири,
Три, чотири, раз, два,
Ква-, ква-
Врятуйте, люди, від біди
Нас, жабенят нещасних,
Ми хочем чистої води,
Купатись хочем часто,
Пірнемо весело сюди
У води кришталеві,
Так хочем знову бути ми
Як жаби всі, зелені!

2. Гляньте на цих жаб! ЩО це з ними? Чому вони різнокольорові?

1. Так у нашу ж річку викидають всі, хто хоче свої відходи

3. Нам у школі розповідали, що підприємства України скидають у річки та озера приблизно 50 млн тонн отруйних речовин!

1. А щогодини у світі 1000 чоловік помирає від отруєння водою!

2. Лише 5 грамів нафтопродуктів затягують плівкою 50 кв.м. водної поверхні, спричиняючи кисневе голодування й отруєння водних організмів, призводить до загибелі риби й мальків.

(Мелодія ) виступ гімнастки. плач)

1. Хто ти?

Дівчинка: Я – Золота Рибка!

2. А чому ти плачеш, рибко?

Дівчинка:Ой, біда!
Діти, що ж це за вода?
Кидаєте сміття, і бруд зливаєте у річку.
Можливо вам і смачно пити,
Але мені в ній важко жити!
Гляньте, пластик і папір,
Скло, залізо і каміння.
Дівчинко, мені повір,
Що людина – лихий звір!

1. Що ж нам тепер робити? Рибко, підкажи…

2. Допоможи, заради Бога!

3. Дюймовочко, всі ми хочемо жити,
Шоб повітря було чисте, що ми можемо зробити?

Дюймовочка: Ліс є легенями планети
Він підтримує життя,
Бережіть ліс, садіть дерева
Тоді у вас буде майбуття

2. Пробач нам, Дюймовочко! Іще розквітнуть квіти на світанку
І чисті роси вмиють твоє личко зранку.

(Виходить 7)

7. Я – Вода! Таке велике диво!
І в цьому світі також головне!
Бо ж без водички жити неможливо
Тому цінуйте, й бережіть мене.

1. Так, вода – це чудо природи
Річки, озера, моря
Влітку, коли гарна, сонячна погода
в річці купатися хоче уся дітвора.

4. У воді тепер купатися не можна!
Про це повинна знать дитина кожна!
Бо вся таблиця Мендєлєєва в воді панує!
І кожен, хто скупатись схоче, повірте, дуже ризикує!
Вірний шлях нам підкажи,
 Вкажи нам правильну дорогу
Як врятувати нам природу?

3. Зробить як наше місто чистим?
Яскравим, гарним і барвистим.

Дівчинка: Добре, ми вам допоможемо, адже я все-таки чарівна…

(Виходить Дюймовочка і жабенята)

Золота рибка: Запам’ятайте! Якщо кожен з вас зекономить на одну чверть один зошит, то збережемо 115 лісу.

Жабеня: Місце, де ви розпалювали багаття не заростає травою 5-7 років

Жабеня:Уявіть якої шкоди можна завдати природі лісовою пожежею. Адже постраждають не тільки дерева, кущі, трави і квіти. Загинуть звірі та птахи. Щоб все відновилось потрібні сотні років. Тому бережіть ліс від пожежі!

Жабеня: Для повного розкладання паперу у землі потрібно 2 роки, металевої бляшанки – 9 років, для поліетиленового пакету – 20 років, а для скла – 1000 років!

Дюймовочка: Скажіть мені, чи кожен з вас,
Відвідуючи ліс чи річку,
Бере з собою про запас
Гумові рукавички?

(Ні)

Жабеня: Скажіть мені, чому папір
Окремо треба нам складати?
Що можна потім з ним зробити?

Разом: В макулатура можна здати!

Жабеня: А чому пластикові пляшки
Від іншого сміття слід відбирати?

3. Для того, щоб його могли вторинно переробляти.

Золота рибка: Молодці! Ми вас закликаємо!

Жабеня: Дотримуйтесь правил охорони довкілля!

Жабеня: Посадіть хоча б одне деревне!

Жабеня: Навчіться самі, та навіть своїх близьких не смітити на вулицях.

Дюймовочка:Зупинітесь – останній є шанс,
Оглянітесь, благаємо вас
Все задумано мудро  в природі
Жити всьому у мирі і згоді.

Золота рибка: Річка хай куди хоче тече
Пташеняті підставте плече
Як зрубайте дерево вмить
Поспішайте нове посадить.

Жабеня: Як асфальт – то не через калину
Хай джерельце не знає зупину
Полюбіть ви природу палко
Не топчіть  ногами фіалку.

Жабеня: Доглядайте своє місто, свої води
І тонесеньку травиночку любіть
Не калічте, не вбивайте звірів у природі!
Звірі убивайте у собі!

Дюймовочка: Як розорите світ оцей вщерть
Вирок вам без війни буде – смерть.

Золота рибка: Зупиніться, останній є шанс
Ця планета не тільки для вас!

Немає коментарів:

Дописати коментар